onsdag 14 april 2010

DIDN'T KNOW IT WAS A DEVIL TOWN OH LORD IT REALLY BRINGS ME DOWN ABOUT THE DEVIL TOWN


Idag är det 20 dagar kvar. Det har varit en ganska fin dag. Sol och fjäderlätta moln. Hur är det man säger om moln? Molnformationer som kan fungera som föraningar om hur morgondagen kommer se ut. Mycket känns ju ganska bra när solen är villig att infinna sig [jag kan nästan glömma allt det där andra]. 
Jag har börjat strukturera och klippa klistra redigera. Med struktur kommer säkerhet och ett lugnt sinne. sant? 
Tänker åka hem till mor och far i helgen och isolera in mig i mitt gamla rum [som en vecka efter jag lämnat gjordes om till gästrum - vem gästar er någonsin?] utan dator telefon och tankar på dig mig er oss allt alla. Det kan vara där lösningen ligger.
[+Jag vet nu att det inte var det och jag är ju inte den som är den så tack och hej.] 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar