måndag 12 april 2010

IN 5 YEARS TIME YOU MIGHT JUST PROVE ME WRONG


Har nu tagit en del avgörande beslut. Jag brukar ta många beslut. Mest hela tiden. Dock genomför jag dem aldrig är så jävla svag så jävla enkel att påverka. Om du ler mot mig nu skulle jag släppa allt springa, springa ifrån alla mina kloka beslut. Därför har jag bestämt mig för att isolera mig. Jag är som en kula i ett flipperspel nuddar du mig följer jag. Vart tog alla mina principer vägen vart tog mina tankar vägen vart tog jag vägen. 
Slut, och vidare från här. Ensamhet kuddar tjocka skyddande täcken skönlitteratur och facklitteratur i okänt antal timmar och dagar - kanske jag kan finna mig själv där i registret? Jag ska sluta förstöra mig själv, sådant får man överlåta till andra. 
Nästa gång jag kommer låta mig dras med får bli när solen lyser på nakna armar och vinden river i något annat än mitt hår och hjärta. Vår, Siesta!, Sommar, då då då kan jag få ryckas med. Så länge värjer jag mig från dina blickar, lägg dem på någon annan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar