onsdag 9 juni 2010

LOVE IS ALL FROM WHAT I'VE HEARD BUT MY HEART'S LEARNT TO KILL, OH MINE HAS LEARNT TO KILL

denial, ångest, awkwardness, att inte vilja vara med dig, men att aldrig vilja vara utan dig. att vara misslyckat efterklok. aldrig klok i stunden. att veta hur innan, att bli bedövad i presens. nu spenderar jag tiden med att tänka på det vi hade det som jag inte såg då. att jag alltid fokuserar på det jobbiga. köper camels bara för att du gjorde det. the lion's heart tumbles. jävla deprimerade själ. vart är dekadensen. kudden luktar fortfarande som du. igår var du här, här där du brukar vara. eller så var du där, där där du brukar vara. avskedet. nu kommer vi aldrig vara där igen. du var så perfekt på så många sätt, sätt som jag aldrig såg, och jag var så fel på så många fler sätt. och vi kommer aldrig få reda på vad som hade kunnat vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar